Sdílení se stará!

Podíl

tweet

Podíl

Synergist Publishing právě nedávno vydala dvě interaktivní, přizpůsobitelné knihy pro děti, „Big Sibling Book“ a „Velká sourozenecká kniha“. Tuto velkou živou knihu naplňují básně, pozitivní zprávy a dětské ilustrace. Každá stránka se skládá z určené oblasti, která zahrnuje obrázky a kresby od staršího sourozence, když se připravují na své kojenecké sourozence nebo sestru. Je to vynikající metoda, jak jim věřit o své nové sourozence a zároveň jim poskytnout cestu, aby se zúčastnili příchodu nového bitu.

Autor William W. Hartley původně snil o myšlence těchto knih pro své dítě Jacqueline, ideální před narozením jeho dítěte Williama. Chtěl Jacqueline, aby se přesně cítil, jak zásadní byla jako součást jejich rostoucí rodiny. V důsledku toho, že Williamova přání vyrábět něco pro svou nejstarší dceru, mohou být jiní sourozenci také aktivně součástí příchodu nového bitu. Stejně jako s vysoce kvalitním těžkým papírovým pažbou a také s měkkým dotykem pro otřesy, jsou tyto knihy krásným doplňkem vašeho konferenčního stolku nebo dětského pokoje.

Osobně se mi líbila velká velikost knih, silné barvy na každé stránce a také určené oblasti pro řadu fotografií i kresby. Každá kniha mě uchvátila (věřím, že budou také s vaším starším dítětem!), Stejně jako umožňuje vašemu dítěti nebo dítěti vyrobit něco zábavného ze svého vlastního, zatímco objevuje o svém novém bitovém sourozenci nebo sestře. Byl jsem také šokován, když jsem zjistil, že tato myšlenka je jedinečná, bez jakékoli jiné publikace spíše jako na trhu!

Magazine Healthy Mommies i Synergist Publishing spolupracují na prozradí obrovské sourozenecké knihy a obrovskou sourozeneckou knihu! První 4 komentáře k našemu publikaci na našem marketingu na Facebooku vyhrají jednu kopii každé knihy.